Friday, November 26, 2010

Bila 7 hari

Umur gua sudah mencecah 20 tahun. Misai dan jambang adalah perkara biasa buat gua dan juga remaja yang sebaya dengan gua. Bagi gua, gua personally tidak suka untuk menyimpai misai dan jamban. Oleh itu, setiap 3 hari gua akan shave segala misai dan jambang yang konon nak 'up' di kulit muka gua.

Tetapi gua sedikit kesal pasal minggu ini. Gua kurang sihat dan juga sibuk. Oleh itu gua terlupa nak shave seminggu. Bila bangun pagi tadi, gua usha cermin. Muka gua memang handred persent macam ni :






Sumpah gua tak tipu. Haha

14 comments:

  1. aku rasa, muka dia yang macam kau
    bukan muka kau macam dia

    ehehehe :p

    ReplyDelete
  2. eqa : tu la pasal.. salah taip. haha

    ReplyDelete
  3. Lelaki Ini : entah la. aku kurang minat misai2 ni

    Vamp Mary : well. wht can i say.. haha. btw blog lu nice!

    ReplyDelete
  4. haha.hensem lah simpan jambang.
    esok pg jgn lupe.

    ReplyDelete
  5. same la ngan aku..tpi msalahnye kne shave 12jam skali..LOL

    ReplyDelete
  6. Fathi : Ok ok, esok pagi aku bangun awal

    Encik Adie : 12 jam sekali? mak ai!

    ReplyDelete
  7. handsome lah tu 100% mcm ashton kutcher!

    ReplyDelete
  8. haha yeke:P
    xpe sekalisekale xpe kann.

    ReplyDelete
  9. Fathishah Fathir : Ramai jugak yang cakap saya macam Ashton.. serius.. haha

    masshie mastura : sekali sekala no prob

    ReplyDelete
  10. Gua rasa kalau misai dengan jambang lu tumbuh dengan aktif, masih bisa diterima lagi.Kalau bulu dada lu, erk speechless gua.Haha

    ReplyDelete
  11. hensem baii ,
    tanak cukur jambang jugak lah :D

    ReplyDelete